8/01/2012

ekat dollarit

heehe kiva ilme........


Kävin tänään, tai itseasiassa eilen, vaihtamassa Forexissa rahaa. En malttanut enää odottaa et pääsen pitää amerikkalaist rahaa käsissä! Dollarit tuntuu ihan feikkirahalta, tai siis ei silleen tunnu mut kun oon nähnyt dollareita pelkästään jossain leffoissa ja TV:ssä! mut jeejee my first american dollars!
Ostin myös yhen tuliaisen lisää mut joudutte edelleenkin oottaa et saatte tietää mitä ;)

Tänään mun piti täyttää joku mun koulun oma lomake koskien koulun urheilumahdollisuuksia. Ollaan jo puhuttu myös mun ekoista päivistä siellä. Mun lähtö on siis torstaina 9.elokuuta ja lennän New Yorkiin JFK:n kentälle. Vietän ilmesesti yön muiden vaihtareiden kanssa jossain hotellissa, varmaan lentokenttähotellissa.. Perjantai-aamuna matka jatkuu sillä ihanalla bussilla Ohioon. Mun hostperhe on mua vastassa ja asemalta mennään suoraan kotiin. Sitten lauantaina meen ostamaan urheilukamoja cross countrya varten ja vasta sunnuntaina 12.päivä mulla on se orientaatio, mihin mun aluevalvoja vie mut. Sinne tulee kans hostperhe mut ne tulee vast perässä. Tän verran tiiän mun ekoista päivistä ja saapumisesta, mut sähköpostiin pitäis tulla joku aikataulu tost saapumisesta :) 

8 päivää jäljellä, mä lähen ens viikolla?! 

10 kommenttia:

  1. Hei ihana toi banneri!!! :) omg omg omg 8 pv...

    VastaaPoista
  2. Haha mäki ku sain tossa viime viikolla ekat dollarit kätee nii se oli jotenki hurjan siistii:DD!

    VastaaPoista
  3. Hei kui kiva toi sun banneris!! :) Vähä tyhmä kysymys mut miten saat ton tekstin otsikon toho keskelle tollee ku sulla on? :D oon yrittäny vaiks kui kaua saada sitä keskel mut en vaa tajuu mite se menee xd ja 8 päivää!!! *__*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) HTML-koodist pitää muuttaa joku kohta sillee et siin lukee center eikä left :D

      Poista
  4. Hhhhhoooohohooo dollareit!! koskas tulloo läksiäiskuvat? :)

    VastaaPoista