8/21/2012

11 days behind

Moi! Viime postauksen jälkeen ei oo tapahtunut mitään ihmeempiä, oon vaan käynyt joka päivä treeneissä ja pari kertaa shoppailemassa. Viikko sitten tiistaina olin mun kahen joukkuelaisen ja sen toisen siskon kanssa shoppailemassa Crocker Parkissa, mitä nää kutsu "outdoor mall":ksi mut se oli ihan tavallinen ostoskatu/monta ostoskatuu yhessä :D Seuraavana päivänä menin mun hostsiskon ja -isän kans Summit Malliin shoppailemaan kouluvaatteita koulun tiukan dress coden takia. Mun high schoolissa tytöt ei saa näyttää olkapäitä ja housujen pitää olla yli polvien.. käsilaukkujakaan ei saa käyttää et nyt mullakin on sitte reppu! Pojilla sen sijaan ei oo mitään dress codea -.-0703

Torstaina menin hostisän kans koululle valitsee mulle aineet lukujärjestykseen. Valitsin kuoron, englannin, study hall:n, US historyn, algebran, espanja 1 ja jonkun environmental sciencen. Kuoroa meen nyt aluks kyl vaan kokeilemaan, et se saattaa vaihtua, jos en tykkää siitä tai jos mulla ei oo tarpeeks hyvä ääni! Eilen kävelin yhen mun joukkuelaisen kanssa koulua ympäri ja etittiin noi mun kaikki luokat ja voin kyl sanoo etten muista niitä enää yhtään ja tuun eksymään ekana päivänä varmaan miljoona kertaa! :D Onneks yks tunti kestää aina n. 50 minuuttia nii tunnit menee varmaan aika nopeesti! Sitten on se parin minuutin siirtymisaika toiseen luokkaan.. Ja huomennahan se koulu alkaa... Täs on pari kuvaa mun koulusta, osa on otettu kännykäl et siks huono laatu! 0102040817121027

Perjantaina menin aamulla freshmen orientaatioon koululle, mihin tuli freshmanien lisäks muut uudet oppilat. Aluks meillä oli jotain yhteistä juttua salissa ja sen jälkeen jakaannuttiin ryhmiin ja kierreltiin koulua. Iltapäivällä mulla oli easy workout treeneissä ja sit illemmalla menin mun hostperheen kanssa syömään Ruby Tuesdayyn. Lauantaina oli mun hostien järjestämät welcoming-juhlat, mihin tuli näiden naapureita ja muutama sukulainen. Oli kyl kivaa tavata uusia ihmisiä, vaikka en muista melkeen kenenkään nimiä XD Ennen kun juhlat alko me mentiin shoppailemaan Outlettiin hostisän ja -siskon kanssa ja siitä pari kuvaa: 08181213130818121313a0818121314a08181213170818121338a0818121337

Me nähtiin tuolla Outletilla kans joku vähäniinkun amish, mut se oli eri uskonlahkost. Se nainen oli pukeutunu niiin oudosti, näytti iha joltai Pieni talo preerialla-näyttelijält! Tai muute vaa joltai rooliasus olevalt :D:D Muuten täällä ei oo tapahtunut mitään erikoista. Eilen, maanantai-illalla, mentiin hostäidin ja -siskon kanssa syömään meksikolaiseen ravintolaan Fiestasiin. Oli hyvää!! Ja tänään siis tosiaan viimeinen lomapäivä ja huomen alkaa koulu, ääääääääääk! Loppuun kuvia tästä mun uudesta kodista ja muutama random kuva:
06
090501208

Mun huone:
  011010

Ja sitten tää talo: 015016017018020021022024025013014019026

Näiden pihojen ympärillä ei oo mitään aitoja, joten toi takapiha näyttää ihan joltain yhteiseltä pihalta :D Sitten tossa yläpuolella oli kans kuva näiden papukaijasta ja kahest kissasta! Ja sitten... nää nauraa sitä miten sanon McDonalds :D se pitäs kuulemma sanoo jotenki mk donalds ja mä äännän sen sillee mäkdonalds XD jeesjees!

24 kommenttia:

  1. Iiihana talo! Sun elämä vaikuttaa niin kivalta siellä :) Hyvää koulunalkua, kyllä sä paikat nopeesti opit tunteen :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! :) kiitti, toivottavasti opin tuntee koulun nopeesti! :D

      Poista
  2. Kiva talo! ja hitsi toi koulu näyttää ihanalt:D tulee mielee kaikki jenkkileffat! ja kivaku käytte ravintolois paljoXD mä tykkäisin! mut onnee kouluun!:) jos nyt saunot siel ni muista se saunalaulu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jepjep! :) ei oo kiva ku käydää ravintolois paljon... paisun kolme kertaa itteni kokoseks tääl XD ja kiitti, onnee tarvitaan!!

      Poista
  3. Iha sairaa siisti talo!! :D noist kaikist paikoist tulee nii kaikki leffat mielee :D Onnee kouluu nyt ja koit selviytyy siel! :D

    VastaaPoista
  4. omg . toi on tollane talo, ku kysytää "millane ois sun unelmatalo?" nii kerroittis tollasesta!

    VastaaPoista
  5. vähänkö siisti talo!!! ja iso o: upee♥ mikä objektiivi sulla muuten on canonille? :) toi mikä näkyy noissa parissa kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah! :D mul on 18-200mm objektiivi :) tarkotus ois ostaa joku pienempi täält jenkeist...

      Poista
  6. Geez mikä jättitalo! mut jaatko huoneen siis jonkun kanssa ku kaks sänkyy vai? :DD mut se näytti niin isolta ni ei siel kuitenkaa oo ekstrahuonetta? :D mut on tosi jenkkialueen näköstä kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en jaa kenenkää kans, tää on niinku vierashuone ni sen takii tääl on varmaa kaks sänkyy :D ja jep jenkkialue! XD

      Poista
  7. Miks sun kuvat tulee flickrin kautta? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska sillo niist saa suurempia ja parempi laatusii.

      Poista
  8. Oi toi talon ja sun koulu näyttää niin kivoilta! Onnee koulun alkuun, toivottavasti saat npeekavereit ja opit paikat nopeesti : )))

    VastaaPoista
  9. ÖÖÖ NICE HOUSE?!?!? :;DD vaikuttaa niin kivalta!!!

    VastaaPoista
  10. Oi että, kuullostaapa sun oleilu ihanalta! Tajusin just, et hitto, mähän haen jo ens vuonna vaihtoon::DD Näyttää ihan joltaa taivaalliselta kartanolta toi talo:D Pidä hauska vuos! xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vouu läheks sä ens vuonna, onnee matkaan sitte ku se hetki koittaa! :D haha joo koitan pitää!:)

      Poista
  11. oo sulla on kiva blogi! ite oon kans jenkeis, oon ollu täällä vähä päälle kaks viikkoa:-) mullaki on tiukka dresscode, melkee mitkää mun vaatteet ei oo sopivia ja oikeenlaisten löytäminen on tosi vaikeeta! kaikis on aina liian iso kaula-aukko jne. ja ei saada käytää huppareita tai toppeja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mitää apua, toi on paljon tiukempi ku meiän dress code! ei saa käyttää ees huppareita?!?! MITÄ! :D

      Poista
  12. voisit postailla vähän useemmin ku sulla näitä aktiivisia lukijoita kuitenki on! :D mut oii kuulostaa kivalta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo nyt kerenny ku mulla alko koulu ja oon joskus viideltä kotona ja melkeen koko ilta menee läksyjä tekies! :D koitan postata kohta taas..

      Poista