8/05/2012

Läksiäiset

soonusa soonusa1 soonusa2 soonusa3 soonusa5 soonusa8 soonusa4 soonusa7 soonusa6 hihiih

Moi! Nyt on lähtö on taas lähempänä ja läksiäiset vietetty. Vietin läksiäisiä lauantaina ihanimpien naisten seurassa ja jouduin sanoo heipat jo suurimmalle osalle :( Ei tehty mitään ihmeempiä, juteltiin, syötiin, otettiin kuvia ja naurettiin. Muutama kaveri jäi yöks ja juteltiin koko yö ja nukuttiin pari tuntia. Oli kivaa, kiitos kaikille ♥ Tänään alotettiin Vivianin kanssa kirjottaa luetteloa mitä otetaan mukaan Jenkkeihin ja osaan jo kuvitella, kun tästä huomenna alan kunnolla pakkaamaan, niin pää räjähtää! :D Nyt oon saanut matkalaukkuun jo tuliaiset, jotka on kyl paketoimatta, ja pari vaatetta... Vielä sinne pitäis mahtua melkeen mun koko elämä xD Nyt mulla on neljä päivää aikaa ennen lähtöä ja pikkuhiljaa alkaa se paniikki tulla. En voi lähteä Suomesta 10,5 kuukaudeks?! Ens viikolla tähän aikaan oon jo Ohiossa?! APUA!

Blogin nimi muuttui nyt kanssa! Mun on pitänyt vaihtaa se jo kauan sitten, mutta en oo saanut aikaseks. Hope you'll like it! :)

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!:-) hei ootko tehny ton bannerin millä ohjelmalla :-) ?

    VastaaPoista
  2. <3 terveisin marza

    VastaaPoista
  3. Voiiiiiiiih! pus saara

    VastaaPoista
  4. ON kyl tosi tosi hieno banneri <3

    dashingyear.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Lauraaa laita FB.seen toi ylin kuva, ku siin ei näy kaikki minkä laitoit :(:(((

    VastaaPoista
  6. Sun läksiäiset oli vramasti ihanat, ainaki porukkaa näytti olevan! Ja toi kortti on söpö :))

    VastaaPoista
  7. Tänän jäljellä 1 Aamu!! :o :o oiioooiiiiiiiiiiiiiiii

    VastaaPoista