7/28/2012

One step closer to leaving Finland

Oltiin eilen äitin kanssa ostamassa tuliaisia ja matkalaukku. Suurin osa tuliaisista saatiin jo ostettua, mut jotain pitää viel hankkii! Suklaat ja salmiakit aion hankkii vast sitten lähempänä lähtöä :) Ja kun oon saanu kaikki tuliaiset hankittuu laitan niistä kans kuvan tänne, nyt saatte viel jännittyneinä odottaa et mitä kivaa oon hosteille hommannu XD Matkalaukku me nyt kumminkin ostettiin. Ostettiin Samsoniten turkoosi matkalaukku ja oon kyl tyytyväinen siihen! Olin jo aikasemmin kattonu sitä kaupoissa ja nyt käytiin ostaas se mulle. Joudun kyl ottaa mustan käsimatkatavara-matkalaukun vaiks oisin halunnu et molemmat matkalaukut ois ollu pirteen väriset mut ei se mitään hehe. En kyl tiiä onks toi matkalaukku tarpeeks suuri, koska näillä näkymin kaiken tilan mun matkalaukussa tulee viemään tuliaiset. Oh shiiiiit!
Löydettiin äitin kans myös ihan sairaan siisti matkalaukkuvyö! Se on tummansininen ja siin on SUOMENLIPPUJA XD Ihan paras, ainaki tunnistan oman turkoosin matkalaukun suomi-vöineen JFK:n lentokentällä!

Tässä viel kuvat matkalaukusta ja siitä vyöstä:



pretty cool?! XD

Enää 12 päivää jäljellä ja nyt oon viimeinkin saanu päätettyy läksiäisistä ja ne on seuraavan viikon lauantaina ;) viis päivää ennen lähtöä.....

12 kommenttia:

  1. toi on ihana toi laukku! Mul on tollane samanlaine mut pinkki ;) ja mul on tollane samanlaine vyö siihe laukkuu ;) suomalaisest kirjakaupast ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo vai, toi on siis aika hyvä matkalaukku ;) ja etenki toi vyö!

      Poista
  2. hei minkä hintanen toi laukku oli?:D
    ...ja taidanpa mennä myös suomalaiseen kirjakauppaan (sieltäkö noita vöitä saa?) koska mä HALUUN TOMMOSEN :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö se oli joku 178e tai jotai sinnepäi:D ja vissiin saa noit vöitä sielt, me ostettii toi vyö turun kauppahallin yhest kaupast mut mee tsekkaa suomalainen kirjakauppa! XD

      Poista
  3. cool toi matkalaukku ja ton vyön ansiosta hostit ja muut suomalaiset tunnistaa kansainvälisil lentokentil nii siit on oikeesti hyötyy (: saakohan tommosii vöit kans pehmeisii laukkuihi vai meneeks noi tiukalle :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja jep niimpä!! :) Kyl mä luulen et voi kans laittaa pehmeisii laukkuihi, ku tota vyötä voi ite säätää sit sillee et se on sit sopiva. Tai siis tottakai voi säätää hehheh, mut en näkis mitää estet miksei voi laittaa pehmeesee laukkuu :D

      Poista
  4. Hei apua oon ehkä satavarma että näin sut tänää !!! :D Jos satuit olemaa joskus päiväl Turun keskustan Gina Tricotis ni sit näin sut :DDD

    VastaaPoista
  5. Siisti laukku ja hyvää reissua! (:

    VastaaPoista
  6. minne päin amerikkaa meet ja hyvää matkaa :D

    VastaaPoista