7/02/2012

TJ 38!

Enää 38 aamua ja sit ois lähtö Amerikkaan! Kesälomalla on ollu melkein pelkästään vaan sellanen fiilis etten haluu lähtee. En vaa millään haluis jättää kaikkii kavereita ja mun koko elämää tänne Suomeen niin pitkäks aikaa. Toivottavasti se lähtöfiilis alkais pikkuhiljaa jo tulla! Nyt työtki on ohi ja nyt loppukesä mulla on vaa pelkkää lomailua :-) Mut huomenna meen Helsinkiin viisumihaastatteluun! Ootan vaa et se on jo ohi... :D Tiiän ettei se haastattelu oo kamala tai mitä nyt oon muiden blogeista lukenu, mut äähh ootan vaa et pääsen pois sielt konsulaatista!

Mut nii tosiaan tänään oli viimenen työpäivä ja sain mun lapsiryhmältä ja niiltä aikuisilta tälläsen kortin!


Viime viikolla AFS lähetti postissa vähän lento- ja pakkaustietoja. Postissa tuli kans kolme tollasta osoitekorttia!

Lennän siis New Yorkiin JFK:n lentokentälle ja yhellä lennolla :) Mukaan saan ottaa KAKS 23kg matkalaukkua ja niiden lisäks sen 8kg käsimatkatavaran. Otan kyl vaan yhen 23kg laukun mut toivottavasti sit takasin päin tullessa on noi samat säännöt ;)

Kohta mäkin voin alottaa kunnolla lomailun ja tulevana viikonloppuna onki ruissi ;) Huomisesta tulee postausta jossain vaiheessa!

91 LUKIJAA, TACK♥

2 kommenttia:

  1. sun pitää värittää ton tytön hiukset ruskeeks!! ei hitto miks mä kommentoin ku mul ei ees oo asiaa, adios late

    ps. ota toi sanavahvistus poies se on rasittava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah nii varmaa pitää!! adios vivvu ja jätän sen sanavahvistuksen iha sua varte;)

      Poista