5/01/2012

klara vappen hela natten

Vappu on melkein ohi ja aattelin nyt vähän kertoilla missä merkeissä mun vappu kului!
Eilen koulussa meillä oli erilainen päivä, oltiin omissa ryhmissä ja leikittiin jotain leikkejä ja sitten kaikkien ykkösten ja kakkosten voimin mentiin Puolalan puistoon leikkimään jotai leikkejä kans. Sen ja ruokailun jälkeen porukka jakaantu eri paikkoihin, kuten esimerkiksi johonki turun patsaitten kiertelyyn xD 

Myöhemmin päivällä menin kavereiden kans vartiovuorelle viettämään vappua ja näkemään kaikkii kamui! Oli tosi kivaa ja oltiin siellä johonkin kahteentoista asti, jonka jälkeen mentii keskustaan ja venattiin siellä busseja tunnin verran ja oli nii JÄVLA KYLMÄ!!! Illan kruunas se, kun joku mies oksensi bussissa ja sen oksennus valu sitä bussin lattiaa pitkin, ah♥

Tänään menin syömään Cindyyn meiän äitin ja iskän kans xD Hyvää ruokaa ja hyvä sää ja jokiranta, mut seura... xD Käytiin sen jälkeen vapputorilla ja kuvasin siin kävellessä vähän kaikkee! 

Tässä vappu kuvina, paitsi et vartiovuorella en kyl kuvia ottanu ainuttakaan!







namnamnam!!!

åbo♥

angry birds!! mä en saanu vappupalloo :((


ALLE 100 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖN!!

6 kommenttia:

  1. Uuuuuu ootpa nätti tos yhes qvassss!!! Ja nams toi ruoka näyttää hyvält!! :D

    VastaaPoista
  2. Mä ruven seuraa sun blogii, koska oon ite just hakenu afs.n kautta vaihtoon jenkkeihin : )

    VastaaPoista
  3. Moi! Mä oon kans hakenu jenkkeihi vaihtoo AFS:n kautta, ja löysin sun blogin nytte! Katoin tossa äske, että meil on iha samanlaisia juttuja tapahtunu :D Mäki sain läppärin vaihtoo varten äsken, oon kunno jenkkifani, ajattelin lähtee aluks austraaliaa mut jenkit voitti aika ylivoimasesti lopuks, lähetin hakemuksen samana päivänä ku se oli mahollista ja iha samoja fiiliksiäki on! :D Mul on ittelläniki blogi, mut harmi et en oo kyl saanu viel perhetietoja :( Iha sika mageeta et sä oot saanu jo tietää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Haha, joo vai :D vouu jännää! Kyl sulle tulee kohta perhetiedot, ei ressii :DD

      Poista