4/20/2012

kuulumisia

Tällä viikolla mentiin ostamaan äitin kans mulle läppäri Jenkkeihin. Skanssin alennusmyynneissä eli Skanssiaisissa (xD) oli Acerin kone alennuksessa niin mentiin ostamaan se! Alunperinhän mun piti ostaa läppäri kesätyörahoilla, mutta sitten äiti kysy multa, että mitä mieltä oon tästä läppäristä ja mitä jos se ostais sen mulle. SOPII!
Jouduttiin jo kerran vaihtamaan se, koska se ei toiminut.. Saatiin uus ja se toimii nyt ainakin toistaseks! Nyt voin rastittaa tän yli mun hankinta-listalta!
Eilen kävin Hulluilla Päivillä ostamassa ensimmäiset tuliaiset hosteille! Ostin kolme muumimukia: niiskuneidin, muumipeikon - ja mamman. Muumipappa-muki ei ollut alennuksessa nii sitä en sitten ottanut vielä :D Laitan joskus myöhemmin, kun oon saanut kaikki tuliaiset ostettua, kuvan niistä.



xD

6 kommenttia:

  1. niinh koneki pitäis ostaa..:( ostan varmaan vasta kesällä etten riko sitä ennen syksyy hehe:)

    VastaaPoista
  2. Mihin meet kesätöihin? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain kaupungin arvonnast kesätöitä mut en tiiä viel mitä työtä :)

      Poista
  3. ee toi ellen in titanic on niin hyvä!!:D

    VastaaPoista