4/11/2012

who's that chick that's rockin' kicks, she gotta be from out of town

Oon nyt kirjotellut hostperheen kanssa aika paljon ja ollaan mietitty jonkun verran koulujuttujakin! Kysyin hostisältä että tietääks se tuleeko musta junior vai senior. Se sano, että varmaan junior mun iän perusteella mut ottaisin silti senioreiden kursseja? Mut siis tosiaan sekään ei vielä tienny.. olis kyl kivaa olla senior ;D
Toivottavasti en oo tästä seuraavasta asiasta kirjottanu tänne, mutta siis joskus about viikko sitten hostit kerto, että mun hostsiskon kaverin isosisko (en tiiä sen nimee... :D) haluaa näyttää mulle paikkoja kun meen sinne ja oon siis sen kanssa sit samassa koulussakin! Ja kun saavun Ohioon niin ne vie mut ja ton hostsiskon kaverin isosiskon Cedar Pointiin, joka on huvipuisto jossain Michiganin lähellä (kai!) !!!! SITTEN ne lupas viedä mut Chicagoon, en malta oottaa et pääsen käymään siellä! Hostit vaikuttaa kaikki aika..... humoristisilta, haha! Ne on huijannu mua jo moneen otteeseen mut siis ei millää vakavalla asialla XD Mut siis joo, nyt oon tutustunu hostiskään ja -siskoon paljon paremmin ja molemmat vaikuttaa hirveen kivoilta :) hostäidin kanssa en oo niin paljoo jutskaillu mut oon kyl sen verran et vaikuttaa tosi kivalta myös!

Oon yrittäny harjotella jenkkihymyy! täl hymyl voitetaa kaikki mun puolelXD tai sit ei.

Nyt oon alkanu miettimään sitä, että minkä urheilulajin alotan siellä high schoolissa. Joukkuelaji ois tosi kiva, mut musta tuntuu et oisin liian huono niihin joukkueisiin, koska en oo ikinä kunnolla harrastanu mitään niistä lajeista :D Mietin jonkun aikaa cheerleadingia, mut kattelin tässä joku aikaa sitten youtubesta cheerin tryouts-videoita nii voi APUA! :D Ehkä musta ei tuukaan cheerleaderia.. Sitten kans jalkapallo (eurooppalainen) ja lentopallo kiinnostais. Jos noissa joukkueissa ei oo hirveen kovaa tasoa ja ne ottaa vaihtareita joukkueisiinsa nii niihin vois yrittää :) Mutta jos en nyt muuhun pääse tai en haluakaan joukkuelajia nii sitten meen varmaan cross countryyn, johon mun mielestä pääsee kaikki halukkaat :D Googlettelin vähän ja sain selville, et tytöt juoksee yleensä n.3km matkan että ei muuta kun harjottelemaan! 
Mitä te muut USA-vaihtarit ootte ajatellu alottaa sitten siellä?:) TELL ME!

Urheilun lisäks joku drama club tai joku kuoro olis kiva. Täytyy kattoo jos mulla ois sitten mahiksia päästä johonkin sellaseen mukaan :)

Nyt kun oon jutellut hostien kans tosi paljon, nii arvatkaa vaan kuin paljon se on entisestään nostanu mut lähtöfiilistä! Oon inspiroitunu kaikista noista "before i die"-kuvista, että tässä teille vähän sellasia kuvia ;) Voin toteuttaa näitä sitte USAssa, jee!!


P.S. Hyvä otsikko XD

20 kommenttia:

  1. Nice hymy laursbbbbaaaa ;) Toivottavast pääset sinne senioriiiiiiiiii hihihihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii toivottavasti, mut nyt numerot on vähä laskus etten ainakaa todistuksen perusteel pääsis xD

      Poista
  2. Mul on sama ongelma ton urheilu jutskan kans. En oo oikee ikinä tykänny mistää noist niitten urheilulajeist, enkä oo myöskää mikää laulaja tai esiintyjä :D oon aika hankala tapaus xd mut haluisin kyl kans päästä edes johonki vähä urheilemaa et sais sit edes jotai liikuntaa siellä...ja saishan siinä samalla sit uusii kamujaki varsinki jos menis johonki joukkoelajii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niimpä!! hmm no ootsä miettiny yhtää et mitä alottaisit siel? :) joku cross country ois aika easy, tai siis ku siinä vaa juostaan :D eri asia on sit se et jaksaaks juosta haha!

      Poista
    2. no kaikki tanssijutut on kyl aina kiinnostanu mua mut ei must kyl mitää cheerleaderii saa tekemälläkää :D Mut just joku lenttis tai koripallo voi ehkä olla iha jees...ja toi cross country vois kans sopii ku tykkään kumminki lenkkeillä jonku verra :) mut täytyy sit kattoo ku se on vähä enemmä ajankohtane ongelma :))

      Poista
    3. haha niii, sitte ku saat tietää sun tulevan koulun nii voit tsekkailla sen urheilumahdollisuuksii!! :))

      Poista
  3. Jenkeis on niin mahtavaa ku kaikki harrastukset on koulun yhteydes! Mut mitä mä oon lukenu kaikkien vaihtareiden blogeja, ni kyl kai aika helposti pääsee mihin vaa joukkueeseenki vaik ei ois ennen harrastanu sitä! Ja sit vaa menee johki semmosee "huonompien" joukkueesee u know :D Mut toi Ohio ja sun perhe kuulostaa kyl tosi kivalta ja seki on ihan huippuu et siel on jo valmiiks joku kaveri sulle ja et ne haluu esitellä sulle kaikkee! :))) Onnee ihan mielettömästi koko vuoteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kans lukenu et aika helposti on päässy joukkueseen ilman kokemust mut hmm tuntuu vaa jotenki et mä en kuitenkaan pääsis joukkueisiin! :D mut ei auta muu ku sit kokeilla :)) Jep, kiiitos paljon!! :)

      Poista
  4. Ite oon lähössä ens kesällä (JEEE !!! ) ja aattelin tyttönä mennä lätkä jengiin, oon tosin harrastanut sitä n. 6v mut silti! Ihan mahtavaa, siel koulus mihin meen ni on vielä tyttöjen jengi ni voisin päästäkkin! Koita jääkiekkoo, jos siel on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vouu vähän siistiä! :D haha joo kokeilisin lätkää mut mun luistelutaidot ei oo nii hyvät :D sitte ku opin jarruttaa luistimil ja opin luistelee hokkareilla nii joo!! :D

      Poista
  5. mun USA koulussa on lajit jaettu jotenki kolmeen kauteen et on niinku syyslajit, talvilajit ja kevätlajit (jos iha oikein ymmärsin :D) ja oon ite aatellu alottaa syksyllä cross countryn. talveks oon pohdiskellu et koris vois olla aika jees, mut en tiiä... pitää kattella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tossa munki koulus on vissiin sillee et eri kausina on eri lajeja :D koris olis kyl kiva, toivottavasti siihen ei oo pituusrajaa! mut siis joo pitää kattella.. :D

      Poista
  6. mä oon kans miettiny noita tosi paljon, haluisin tanssii mut mulle hostmom sano et tuskin pääsen siihen joukkueeseen, joten jätin se ajatuksen vähän sen takii. ja cheerleading ois ollu mun toinen suosikki mut sit en siitäkää tiiä nii ehkä meen sit vaan johonki uuteen lajiin et sais vähän liikuntaa. Koitan kyl ehkä puhuu viel itteeni tanssi- tai cheerleadingjoukkueeseen :D ärsyttävä vaan ku ne tryoutsit on yleensä vissiin aika aikasin nii voi olla et pitäis mennä johonki sellaseen yksityiskoe-esiintymiseen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis onks siel tanssiryhmä ja cheerleading erikseen? vähän tyhmää josset pääse kumpaakaa mut tosiaa kannattaa silti yrittää vaiks sun hostmom sanoki että _tuskin_ pääset siihe :)) ja joo noi on huonoon aikaan noi tryoutsit, mun mielest joissain muissaki lajeissa on jotai harkkoja/leirejä ennen ku koulu alkaa et en sit tiiä millon niihin on se tryoutsit... :D

      Poista
    2. joo on siel erikseen mut se tanssi on paljon isompi juttu ku cheerleading. Pitää vaan yrittää päästä kaikkeen nii ehkä johonki sit oikeesti pääseekin! :D

      Poista
    3. aijaa! :D mut nii, yrittää päästä vaa kaikkeen ni ehkä johonki sit pääseeki :D

      Poista
  7. haaaaaa löysin!:D:D täähän on tosi kiva, i like it! t. bussikamu

    VastaaPoista
  8. mun kaveri joka on nyt jenkeissä ni se on harrastanu siel jo vaikka mitä:D jotain softballia ja cross countryy ja muita juttui myös minkä nimii en muista XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo kiva :D onks se harrastanu niit ennen? vai kokeiliks se niitä ekaa kertaa jenkeissä?

      Poista