10/14/2012

it's always a good time

Viileä syksy on tullu tännekin ja kuumaa kaakaoa on juotu monta kupillista! Mitään ihmeellistä ei oo tapahtunu täl kuluneella viikolla eikä mulla oo nyt muita kuviakaan ku muutama instagram-kuva :) Eilen lauantaina meillä oli Cross country-kisat Mentorissa. Se oli Northeast Ohio Conference (NOC) ja siellä juoksi vaa vähän näit parempii joukkueita kuten meiän koulu haha! Juoksin myös mun PR:n siellä :) Se aika on edelleen aika huono mut nyt se on samaa luokkaa ku osalla meiän joukkuelaisilla nii oon tyytyväinen! Olin kotona joskus seittämän aikaan illalla enkä sitte tehny muuta kun kahvittelin hostäidin ja sen kaverin kans joku pari tuntii ja sitte melkeen jo menin nukkumaan kun olin nii väsyny. 


Nyt tulevana tiistaina mulla on mun ensimmäinen kuorokonsertti, Medina High School Fall Choir Concert. Me lauletaan kai kolme lauluu, Non Nobis Domine, Shenandoah ja She's Like The Swallow. Kaikki on jotain ihan tuntemattomii peruskirkkokuorobiisejä (vaikka me ei kyl olla mikään kirkkokuoro..) mut jee siit tulee silti varmaa tosi kivaa :)

2 kommenttia: