3/21/2012

Lähtöorientaatiot

AFS lähetti mulle molempien lähtöorientaatioiden päivämäärät tässä vähän aikaa sitten :) eka orientaatio on vaa muutaman tunnin tiedotustilaisuus, jonne tulee kans vanhemmat. Siellä puhutaan kulttuurieroista, sopeutumisesta, käytännön asioista yms. Mulla se on 26.huhtikuuta Turussa. Toka orientaatio on sitten viikonlopun mittanen leiri, en kyl tiedä mitä siellä tehään. Varmaan tutustutaan just muihin AFS:n vaihto-oppilaisiin ja opitaan lisää vaihtarina olemisesta? :D sen näkee sitte. Mulla tää orientaatioleiri on kans Turussa 11.-13.5 eli äitienpäiväviikonloppuna!
Jos joku muu jompaankumpaan orientaatioon tuleva lukee tätä, niin saa ilmotella! :)

Tein mun blogiin uuden bannerin, jos huomasitte ;) hope you like it!


jee tää on hyvä biisi :-)

6 kommenttia:

  1. Yhyhyhyhyhyhyyyyyy me ei olla samassa siinä jälkimmäisessä orientaatiossa :-(

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva tuo sun uus banneri :) !

    VastaaPoista
  3. Heipsan! huomasin et oot lähössä kans jenkkeihin ens syksynä AFS:än kautta, niinku mäki :)) Toi sun perhe ja paikka kuulostaa tosi kivoilta ja odottelen jo itekki et saisin pian jotai tietoa niistä...Jään seurailee sun blogia! :) Niin ja mä tuun tonne samaa infotilaisuusjutskaa sillon huhtikuun loppupuolel mikä järkätään Turussa , joten ehkä törmäillään vielä jossai :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi! toivottavasti säki saat tietoo sun hostperheest pian! haha jee nähään sitte orientaatios :)

      Poista