3/19/2012

HOST-PERHE!!!!!

VIIMEINKIN!! 

Tai no viimeinkin ja viimeinkin, ennemminki NYT JO! Viime viikon torstaina avasin sähköpostin ja näin siellä sähköpostin mun tulevalta HOST-PERHEELTÄ!! Olin iha sekasin, tärisin ja itkin, olin ja oon tottakai edelleen nii onnellinen :) Paikka on siis Medina, Ohio. Host-perheeseen kuuluu hostvanhemmat, ala-asteikäiset hostsisko ja -veli sekä kolme koiraa, kaks kissaa ja papukaija. Niillä on myös ilmesesti vanhempia lapsia, jotka ei asu enään kotona. En tiiä perheestä viel hirveesti, koska ollaan lähetelty vaan pari sähköpostia eikä AFS oo vielä varmistanut mun host-perhettä. On tosi aikasta saada jo tähän aikaan host-perhe, mutta mulla kävi tuuri! :)

Oon kyl tosi onnellinen tosta sijotuksestakin! Ohio on varmaa tosi siisti osavaltio, se on järven rannalla ja siellä on _ainakin_ kaks isoa kaupunkia, Cleveland ja Columbus. Siellä kyl asuu amisheja, mut tuskinpa ne mun elämään siellä hirveesti kuuluu :D Mun host-perhe on ilmeisesti ainakin jonkun verran uskonnollinen, mut kirkkoon kuuluminen siellä on varmaan tosi erilaista kun Suomessa!

Medina

Cleveland!!
Columbus
Nyt on kyl lähtöfiilis, haluun jo Ohioon! :D


19 kommenttia:

  1. Voi vitsit onneks olkoon! Mää voin vaan kuvitella sen fiiliksen kun saa perheeltä postia ;)

    VastaaPoista
  2. Vähä siistii!! nyt tuli ittelleki kauhee himo lähtee vaihtoo :D mut ehkä en kuitenkaa. Toi on iha sairaan kivan näköne paikka!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah no vielä ehit lähtee! et ehkä ens lukuvuodeks mut sit sitä seuraavaks. tai no en tiiä pystyyks amikset lähtee vaihtoo, kannattaa silti kokeilla!! :D

      Poista
  3. Kui jees! Näyttää ihanalta paikalta! :))

    VastaaPoista
  4. Eikä, vähän oon nyt kade!!! ;)) Voi kumpa saisi itekkin nuo perhetiedot ennen kesää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä ne sieltä tulee!! ne tulee sillon ku niitä vähiten odottaa ;)

      Poista
  5. Oi vähän kiva !!!! :) Millo sä lähetkää sinne? x)

    VastaaPoista
  6. oon niin ilonen sun puolesta! :) hihi ja noi paikat näyttää tosi kivoilt :-)

    VastaaPoista
  7. Moikka! Löysin tänkin blogin hakemalla 2012-13 vaihtareiden blogeja =) MAHTAVAA ETTÄ SAIT NYT JO PERHEEN, ONNEA ONNEA! Ite lähden myös AFS:ltä, kuukautta myöhemmin kuin sä. Oon kuullu parista muusta afs-läisestä jotka on saanu perheen tässä viikon sisällä, toinen Italiaan ja toinen Jenkkehin. Kyl tää koko homma vähän tuntuis todellisemmalta kun se perhe tulis, oon kuitenki ihan tyytyväinen jos ei vaan mee "kolme päivää ennen lähtöä"-linjalle....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi! kiittikiitti :) haha joo oon lukenu kans blogeista et ainaki yks afs:n kautta jenkkeihin menevä on saanu perheen! kyl sulleki tulee varmaan koht perhe, nii moni on jo saanu sen ja nyt on vast maaliskuu! :D ois kyl iha hirveetä jos olis viel ilman hostperhettä kolme päivää ennen lähtöö! :D

      Poista
    2. Ps mitä ihmettä papukaija! :D:

      Poista
  8. oijoi sait perheen!:) taidan jäädä eurailemaa miten sun vaihtari vuosi lähtee käyntiin
    täs on viel linkki mun blogii:)

    http://wildheartrunsforever.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista