5/26/2013

Prom

Meiän koulun "kauan odotettu" prom oli viime viikonloppuna. Menin Destinylle laittautumaan Brooken kanssa, mut se oli kyl tosi nopee laittautuminen, koska oltiin katottu kelloo väärin hehheh... Saavuttiin sit meiän kuvien otto-paikalle vähän myöhässä, kun muut jo odotti siellä. Otettiin siellä ryhmäkuvia ja vaihdettiin ne kukkajutut ja sit lähettiin Promiin, mikä järjestettiin Weymouth Country Clubilla. Siellä ensin syötiin dinner ja sit sen jälkeen tanssittiin kolme tuntia. Muuten siis ihan samanlainen, paitsi tuolla oli toi ruoka :D ja tonne sai mennä vaan seniorit (ja juniorit, jos senior pyys junioria promiin). Ton varsinaisen Promin jälkeen mentiin Destinylle, vaihdettiin vaatteet ja mentiin koululle, missä järjestettiin After Prom. Koko koulu oli koristeltu teeman mukaan, mikä oli Around the World. Käveltiin sit ympäri koulua erilaisilla pisteillä ja syötiin. Toi kesti johonki neljään asti aamulla, mut lähettiin Johnille joskus kahen aikaan missä pidettiin omat After After Promit. Nukuttiin Johnilla ja aamulla mentiin Destinyn luo aamupalalle. Prom oli ihan kiva, paaaaaaljon parempi kun Homecoming. Voi johtua siitäkin, et kun Homecoming oli vuoden alussa enkä tuntenu viel niin paljon ihmisiä ja yhtä hyvin kun nyt :) 

Sit sinä sunnuntaina mulla oli AFS orientaatio, jossa käytiin läpi kotiinpaluuta ja tän vuoden merkitystä yms. Se kesti johonkin yheksään asti illalla ja sit Tamina ja mä mentiin meille, vaihdettiin vaatteet ja mentiin Destinyn luo sleepoveriin. Maanantaina meillä oli Senior Skip Day ja mentiin mun prom groupin kanssa Cedar Pointiin! Oli ihan sika kivaa! Lähettiin aamulla ajaa sinne kolmella eri autolla ja oltiin siellä kaheksaan asti illalla. Tamina ei käy mun koulua mut se tuli vaan meiän mukaan :D

Sit tiistaina oli mun vika koulupäivä (paitsi kuoron osalta..) ja oli kyl aika haikeeta :( Vaikka en mitenkään Amerikan high schoolista tykännyt, koska se muistutti yläastetta liikaa, nii silti olin hirveen surullinen. Itkettiin kavereitten kans sit lunchilla... oivoi! Vielä alle kuukausi jäljellä, koska tasan kuukauden päästä oon taas Suomen kamaralla. "jee". :(

Tässä on Prom kuvia:
Destiny! ♥
Cedar Point group! Jonotettiin joku kaks tuntia tähän laitteeseen.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti