4/15/2013

PROM DATE

Nyt näiden Spring Break-postausten väliin teen prom date-postauksen! Eilen lauantaina mun kaveri Michael pyys mua promiin :) Oltiin Melissan kans Panerassa syömässä ja sit yks Sarah käveli siihen, laitto pöydälle ruusun ja lapun, missä luki "Will" ja toisella puolella "Go to the boxing section of MC Sports :)". Lähettiin siitä sit hetken päästä sinne urheilukauppaan nyrkkeilyosastolle, missä yks poika odotti toisen ruusun ja lapun kanssa. Siinä lapussa luki "You" ja "Time to go to Walmart's auto center!" :D jatkettiin matkaa Walmartiin, missä mun yks kaveri odotti ruusun ja lapun kanssa, jossa luki "Go" ja "I know you just ate but Papa John's is having a good deal on pizza!". Sit suunnattiin Papa Johnsiin, missä yks poika odotti ruusun ja lapun kanssa, jossa luki "To" ja "While your out can you pick me up some bread from Hawkins?" haha. Mentiin sit ruokakauppaan leipäkäytävälle, missä seiso tyttö ruusun ja lapun kanssa, jossa luki "Prom" ja "I think Melissa needed to stop at her house on the way ;)". No Melissa sit unohti ajaa talolleen ja ajo suoraan sinne vikaan paikkaan, missä Michael odotti ruusujen, lapun jossa luki "Me" ja kyltin kanssa haha. Michael on mun hostsiskon futisvalmentaja nii koko mun hostperhe on iha innoissaa.. lol hehe
Mut nyt mulla on prom date (ja prom group!), seuraavaks täytyy mennä mekko-ostoksille! 

Mentiin ton jälkeen Melissalle ja meiän kaveri Abby odotti siel viel yhen ruusun ja lapun kanssa, jossa luki "With" :D:D Oltiin vähän hämmentyneitä ku koko asking-juttu oli jo ohi ja sit Abby seisoo sen keittiössä lapun kanssa, mikä mun ois pitäny saada ennen sitä "Me"-lappuu hahaha! Samana päivänä, samaan aikaan vielä, autoin yhtä Spenceriä pyytämään Melissaa promiin. Kun me mentiin Melissalle nii Spencer oli piilossa niiden basement-oven takana kukkien ja Melissan koiran kanssa, jonka päälle se oli pukenu "Prom?"-paidan :D Sit se päästi sen koiran juoksee Melissan luo ja se pyys sitä promiin :) nyt meillä on molemmille parit ja kohta täytyy sit lähtee shoppailee! Ei täs muukaa auta XD

12 ruusuu!

12 kommenttia:

  1. awwww vähänkö ihana ! :) oon itekki lähössä vaihtoon syksyllä ja pelottaa et mitä jos ei saa paria tonne promii!!? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii kuule pelotti muaki! :D mut heti vaa kouluvuoden alussa otat selvää et ketkä promiin saa mennä, pelkästään seniorit vai myös juniorit. Jos vaan seniorit (mut ne saa pyytää junioreitakin) nii sit tutustut senior-poikiin kunnolla ja keväällä sul ei oo stressii :D olisinpa mä tehny tollee.. XD

      Poista
  2. EIKÄ ihana! tollatavalla kun sais suomalaisetki miehet käyttäytymään... :DD

    VastaaPoista
  3. eikä apuaa niin söpöä !!!

    VastaaPoista
  4. Aww! Niiin ihanan kuulosta! Oon ite lähös syksyllä kans jenkkeihin vaihtoon ja niiin toivon et mulla kävis noin hyvä tuuri ku sulla ! :)

    pakko kysyä tässä että onks siellä promeissa kaikilla sellaset prinsessa-mekot niinku wanhojen tansseis vai sellaset vähä hillitymmät ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Promissa kaikilla on hillitymmat mekot, ei siis ihan sellaset prinsessamekot ku wanhojen tansseissa :) tai siis mun high schoolissa on silleen. Mekot on kyl silti pitkia! Ja alat vaa heti tutustuu senior-poikiin et varmasti sit tunnet niita ku promin aika on ja saat itelles daten haha :D

      Poista