9/10/2012

ONE MONTH

...HUOMENNA!! Huomenna oon ollu yhen kuukauden täällä jenkeissä, vuhuu! Aika menee nopeesti...

Viime maanantaina oli vapaa päivä Labour Dayn takii, joten menin sillon homecoming-ostoksille Carolynin kanssa. Mentiin 20 minuutin päässä olevaa SUUREEN ostoskeskukseen, mut ei kyl oikeen löydetty mitään tosi kivaa mekkoo :( Ostin kyl yhen mekon Forever21:sta ja muit vaattei :) Noi mustat korkkarit laitan homecomingiin, that's for sure! Laitoin tänään kans tilaukseen kaks mekkoa Asokselta hihii.
ostokset
kukkatoppi: Body Central, keltanen: H&M, vihree t-paita: Abercrombie & Fitch
mekko: Forever21, shortsit: Hollister, beiget farkut: H&M
IMG_0537IMG_0523IMG_0529090312150809031214590903121455090312142709031213420903121339

Arkisin ei oo tapahtunu mitään erikoista, eikä oo oikeen mitään kuviakaan. Ollaan käyty varmaan joku neljä kertaa Handelsissa viikon aikana... Handels on sellanen jätskibaari ja se on NIIN HYVÄÄ mut ei tee kyl hyvää käydä siel noin usein! 0903122036

Perjantaina treenien jälkeen meillä oli taas joukkueen pasta partyt ja perjantai-illalla menin mun naapurin, joka on siis samassa koulussa, bonfire-illanistujaisiin. Siellä oli sen kavereita ja istuttii vaa nuotion ympärillä ja juteltii :) Lauantaina meillä oli cross country-kisat Tiffinissä, mikä on USA:n toiseks suurin cross country-tapahtuma. Siellä oli yhteensä yli 1000 juoksijaa, koska siinä erässä missä mä kilpailin, juoksi 400 tyttöö. Siellä oli kans yläkouluja, et ei pelkästään lukioita. Lauantai-illalla menin parin kaverin kanssa niiden kaverin luo "bileisiin" eli pelattiin jotain pingistä ja istuttii nuotion ympärillä ja juteltiin :D Se mun kaverin kaveri oli tyttö mun kuorosta nii mäki tunsin sen! Ja siellä oli kans pari tyyppii edellisillan toisest bonfire-juhlist. Mul ei oo kuvii noist juhlist ollenkaan et förlåt!! Eka kuva on meiän koulun teltalta Tiffinistä, toka kuva on KOULUBUSSISTA, seuraavat kaks kuvaa on tylsältä study hall-tunnilta ja vika kuva on mun huoneen seinä mihin oon laittanu kuvii kavereist ja perheest :):)0908121459090812121809071209360907121001
IMG_0541

Täälläkin alkaa ilmat jo vähän viilenee. Päivisin on kyl viel päälle +20, välil ihan reippaastikin mut silti jo alkaa viilenee! Sen seurauksena mä oon tullu kipeeks, jee! Välkommen syksyn eka nuha!

6 kommenttia:

  1. ooooh starbucks <3 ja ihana toi seinä <3 ikävä sua <3 t.padehomiemari

    VastaaPoista
  2. KUUNTELEN KANS NII TOTA BIISII!!!!! äh en kestä abercombie & fitch½! ooks nähny sen niitte call me maybe? _mindblowing_ :OOO ja kivat shoppailut :))) paljon pusujaa!!! :* saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!! jooo oon nähny, se on nii ihana haha! :D puspuss♥

      Poista
  3. mistä ostit noi mustat korkokengät ja paljon makso? :D ne näyttää tosi kivoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!! Ostin ne forever21:sta ja ne oli joku 27 dollarii :)

      Poista