9/17/2012

GANGNAM STYLE

IMG_0542IMG_0546091312122909141220060914121521091312123909141217560915121507c091612131809161216560915121955IMG_0547IMG_0549IMG_0560IMG_0561IMG_0553IMG_0558IMG_0563åä

Siinä kuvia viime viikolta! :) Laitoin kaikki kuvat nyt tohon alkuun ku oli jotenki helpompi hehe. Ollaan käyty taas miljoona kertaa ulkona syömässä esimerkiks australialaises Outback-ravintolassa ja meksikolaises Fiestas jalapeñosissa. Tätä menoo paisun oikeesti tosi nopeesti... Ja toi hamppari-kuva on meiän kouluruoka tääl et ton takii mä pakkaan joka päivä omat eväät mukaan.. :D  Tällä viikolla ei oo taaskaan tapahtunu mitään erikoista (surprise!), treenit on menny vaan vähä huonommin, koska joudun ottaa rauhallisemmin mun jalan takii ja viel ens viikkoki on mul erilaist treenii niinkun kevyttä hölkkää tai kuntopyöräl pyöräilyä tms. Lauantaina meillä oli kisat Cleveland Height:ssa ja lähettiin sinne yheksän aikaa aamulla normaalisti koulubussilla. Kun tulin takasin sieltä menin meiän naapuruston piknik-partyihin, missä kaikki vaa oppi tuntemaan toisiaan paremmin. Olin siellä vaan joku puol tuntia ku sitten Carolyn tuli meille ja näytin sille mun kaks uutta mekkoa, mitkä tilasin Asokselta viime sunnuntaina (toi sininen mekko on toinen niistä!! toisest ei oo kuvaaa förlåt!). Hengattiin meillä sitte hetki ja sen jälkee lähettii Carolynin luo, vaihdettiin auto ja suunnattii cross country-bonfireen! Emily mun joukkueesta järjesti bonfiren tyttöjen ja poikien cross country-joukkueille ja istuttii siellä sitte nuotion ympärillä ja juotii warm apple ciderii eli siis kuumaa omenaMEHUA (ei alkoholii siis:D) ja se oli ihan sika hyvää♥ Oltiin siellä pari tuntia ja kymmeneltä lähettiin takasin Carolynille ja sinne tuli kans yks Tyler ja sen pari kaveria :) Hengattiin sit siellä ja katottiin Saturday night liveä, syötii karkkii ja juteltiin :D Sit kaikki muut lähti ja jäätii kahestaan Carolynin kanssa ja päätettii joskus yhen aikaan yöllä lähtee Medinan keskustaan Denny'siin "aamupalal" haha. Siellä oli pelkkii outoi ihmisii, just sellasii ohi ajavii rekkakuskei ja kännis olevii ihmisii :D ja se ravintola oli niin amerikkalainen ku voi olla haha! Tos ylempää olevat melkein vikat kuvat on sieltä. Istuttii siellä joku tunti ja sit Carolyn heitti mut kotiin. Sunnuntaina puol yheltä mun aluevalvoja haki mut ja mentiin niille. Kahen aikaan lähettiin sit sen mun aluevalvojan Pattin ja sen pojan Chadin kans South Park-ostoskeskukseen shoppailemaan :D Mä kyl sit irrottauduin tost porukasta ku ne etti Chadille vaan jotai housuja homecomingiin nii lähin yksin sit kiertelee ja shoppailee! Löysin taas kivan kasan vaatteita ja sit kun oltiin kaikki valmiita nii lähettiin ajaa takasin ja mentiin Chadin kans koululle ostaa homecoming-liput. Yks lippu makso 15 dollarii..

Huomenna taas ihana koulu ja HOMECOMING-VIIKKO! Joka päivä on joku teemapäivä mutten muista mikä teemapäivä huomen on nii enpä voi pukeutuu hehe:D

 
 tää korealainen biisi on tosi suosittu täällä, kaikki soittaa sitä ihan läpällä ja tästä tehään pilaa yms. :D Ihan paras! Toi tanssi on nii naurettava, sitä tanssii nauretaan täällä eniten haha! en tiiä onks tää suomessaki yhtä tunnettu jo :D

21 kommenttia:

  1. kyllä toi suomessakin mun mielestä ainakin on jo ihan suosittu.. tai no ainakin missä mä asun:-D

    VastaaPoista
  2. Oon ite oululainen ja kyllä täällä ainaki on tuo pikku biisi pikku hiljaa tulollaan. :)
    Kivoja kuvia ja nuotiokuva on erityisen hieno!

    VastaaPoista
  3. Kyllä mun face ainakin täytyy videoista kun ihmiset tanssii kappaleen tanssia täällä Turussa :))))

    VastaaPoista
  4. heei ku oot siinä cross-country joukkueessa nii pääsitkö helposti siihen tai oliko siihen mitään karsintoja ym? vai saako siihen mennä niinku kuka vaan? ja olitko jo suomessa lenkkeilly paljon tai sillee vai alotitko sen muute vaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pääsin helposti! hostisä laitto valmentajalle viestii kesällä ennenku tulin jenkkeihin et onks mahollista et mä pääsisin joukkueeseen ja tuli vastaus et joo mukaan vaa :D mulla ei ollu siis mitää tryoutia enkä ees lenkkeilly suomes haha! mut nyt oon jo vähä kehittyny et esim juoksen kolme kertaa radan ympäri kolme minuuttii nopeemmin ku juoksin vuos sitte!

      Poista
  5. täällä missä mä asun toi on ollut suosittu jo tosi kauan ! :D ja kiva postaus (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo täälläki varmaan mut mä tuun vähä jäljes tän korealaisen kaa :D ja kiitos!!

      Poista
  6. Gangnam style... toi on Suomessa jo ihan raiskattu :D
    Mut vielä tosta cross-countrysta, niin minkälainen kunto sulla oli kun aloit sitä harrastamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voiii! :D mul oli iha paska kunto oikeesti, ku kuulin valmentajan sanovan et yhen mailin (=1,6km) alkulenkki ni olin jo et ei jumalauta XD mut siit sit pikkuhiljaa aloin kehittyy nii nyt mun kunto ei oo enää nii paha! :) mul on viel kyl pitkä matka hyvään kuntoon haha...

      Poista
  7. argentiinassa kans! :D kaikki vetelee sitä vaa koulussa ja no, missä millonki :D

    VastaaPoista
  8. OII hahah sul on jo iha jenkkihymy!! ;) tota biisii tuli vedettyy onnin synttäreil ja vähä muualki XD kerro laura tääl jenkkipojist!!! kaipaan sua joka päivä kouluu :( toivottavasti tulee hyvä homecoming ;) -saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhahh!! joo vai XD miss u too♥ joo toivotaan et tulee hyvä homecoming!!

      Poista
  9. arvaa vaa joudunko tai oikeestaa paasenko tanssii ton tanssin koko meijan koulun,2400 oppilast, edessa ens torstaina :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah mitää, ihan sikasiistii! :D lycka till!

      Poista
  10. Sul on ihana blogi! Rakastan lukee sun postauksii ja varsinki ku oon itekki lähös ens vuon AFS:n kaut jenkkeihi. Oot kans törkeen nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii kiitos kiitos paljon!! :) hyvää matkaa sulle sit ens vuonna, sul tulee olee niin kiva vuosi! :) (toivottavasti mullaki tulee olee... :D)

      Poista
    2. kiitos samoin toi sun vuotes vaikuttaa jo nyt unelmalta et hyvä siit tulee ! :)

      Poista