6/17/2012

update med fotos

camwow

iphone neljä
monkey

iphone kolme


iphone seittämä

iphone yks

iphone yheksä

kakstoist

kymmene
valkosuklaa- ja vesimelonijätskii!♥

ykstoist

http://www.picasion.com/
hyvä laatu.. XD

viisi

kuus
NOKKONEN!! poltti nii perhanast XD

kolmetoist

Moi! Nyt tuli melkeen vaan kuvapostaus kun sain kaverilta muutamii edellisten viikkojen kuvia. Tällä viikolla ei oo oikeen mitään erikoista tapahtunut, keskiviikkona (vai tiistaina..?:D) olin Vivianin kans hetken aikaa kaupungilla, käytiin syömäs Greenzissä ja sit myöhemmin Nuvolessa jälkkäril♥ Tossa yläpuolel on muutama kuvakin siitä, se jätskii on niin hyvää, ah! Torstaina kävin siellä rokotuksessa, mist mainitsinki edellisessä postauksessa. Sain meningokokkirokotteen (tai itseasias jonkun viel vähän paremman rokotteen kun se!) ja Polio-rokotteen, koska sen lääkärin mielestä mun piti ottaa viel yks polio vaiks mulla oli jo neljä merkintää mutta ne ei ollut voimassa. Soitin sit samalla kun olin siellä lääkärin vastaanotolla niin AFS:lle ja sieltä sanottiin että joo no kannattaa ottaa viel viides polio XD Jos mä tän rokotemäärän jälkee sairastun johonki vaihtovuoden aikana nii........ voi jumpe XD Eilen menin mun kaverille Idalle yöks ja viettää iltaa parin muun kaverin kans. Tehtiin tortilloja ja katottiin Joy Ride-kauhuelokuva, myöhemmin Pahat Pojat-elokuva ja sit joskus varmaan aamuyöllä alettiin kattoo Salkkareitten "ekaa tuotantokautta". En tiiä voiks sanoo, että Salkkareissa olis tuotantokaudet. En oo koskaan kuullu missään puhuttavan niitten tuotantokausista paitsi nyt noissa Salkkarit DVD:issä :D Jasper Pääkkönen♥ Aamulla sitten pyöräilin takasin kotiin ja säästyin vesisateelta. Tänään en oo oikeen mitään tehnyt, paitsi kattonut Sinä Päivänä-elokuvan ja jossain vaiheessa kesälomaa mun pitäis alkaa lukee kirja siitä. Saan samalla harjoteltuu englantii, koska ostin sillon sen kirjan englanniks!

Jos teillä on jotain postausehdotuksia niin niitä saa enemmän kun mielellään kertoa mulle tohon kommenttilaatikkoon! :) Mun postaukset on nyt aika samanlaisii et, jos teillä on ideoita niin jakakaa ne mun kanssa! Ja saa myös muutenkin kommentoida :):) JA muistakaa toi I read this-nappi nii tiiän, että luette mun postauksia XD

Enään 53 aamua till USA!

10 kommenttia:

  1. aika järkyttävä toi kuvasarja musta mikä pyörii tollee.. xD t.marza

    VastaaPoista
  2. moii :) oon läkös amerikkaan vaihtoon exploriuksen kautta, täs ois mun blogi jos kiinnostaa lukea :) http://millainamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Sul oli jo aiemmin postaus, missä oli pari asiaa mitä haluisit kokee vaihtovuoden aikana, mut jos sellasii on nyt tullu enemmän nii ois kiva lukee ja saada itekin lisää ideoita :D!

      // ja edit tää mun vastaus tuli jonku takii tällei hassusti hmm :DD

      Poista
  3. Oon seurannu sun blogii jo jonki aikaa ja nyt vast jotenki tajsuin, ku näin ton nuvoleon jutun, et oot turkulaine : )

    VastaaPoista
  4. noi nuvolen jätskit on niiiin hyvii! :D

    http://haidisworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista