6/12/2012

Kesä starttaa NYT!


toi on mun ilme ku hyttynen lähestyy mua!






Eka kesälomaviikko takana ja paljon on ehtiny tapahtua ainakin vaihtariasioissa! Mul alkoi kesätyö heti ekana maanantaina et oon vaan tehnyt raskasta työtä(=leikkinyt lasten kans) xD Maanantaina olin kavereitten kans ulkona, tiistaina menin moikkaa kaverii mun koiran kans hehe, keskiviikkona oli AFS:n kotivierailu, torstaina sekä perjantaina olin kavereitten kans, lauantaina makasin kipeenä kotona ja sunnuntaina olin grillailemassa kaverin luona. Ei mun viikko sit sen kummempi ollu! :D

Mut niin AFS:n kotivierailu oli keskiviikkona ja sielt tuli kaks entistä vaihtarii jutskailee kaikenlaisista vaihtariasioista. Mun mielest ei tullu mitään uutta tietoo mut eipä se mitään. Vierailu alkoi tosi hyvin, kun ne vapaaehtoset oli ajanu ensin 30km väärään suuntaan XD Sitten kun ne viimein pääsi paikal juteltiin niitten kans joku pari tuntia. Mun mielestä tää kotivierailu oli ihan kiva et harmi vaan ku muilla järjestöillä ei sellasta ole ;D
Viime viikolla postis tuli myös viisumihakemuksen täyttöohjeet ym. tietoa viisumiin ja sen hakuun liittyen. Tuli kans se tieto mihin sitte lentää Suomesta ja mä lennän nyt siis sinne New Yorkiin! :) Pääsen suoralla lennolla, huh! Eilen tein sen viisumihakemuksen netissä eikä se kyl ollu nii paha mitä odotin :D Olin kuullu kauheit kauhutarinoit (joo no hurjii kertomuksii vaan!) siit et se sivusto päivittyy aina jonku 30min välein ja se pitää täyttää nopeesti se lomake mut mä täytin sitä hakemusta varmaan tunnin ja hyvin se sen jälkeen lähti menemään :D Niinkun varmaan kaikki tietää, niin siinä oli niitä ihan älyttömiä kysymyksiä esimerkiksi "Oletko terroristi?"! Vastasin kaikkiin Yes ja liitin mukaan kuvan itestäni mustan parran ja valkosen kaavun kanssa XD hehe oikeesti se mun viisumikuva on ihan kaamee, naama kiiltää ku esterin perse ja ihoki on sellanen ihanan monivärinen♥ Sinne itse viisumihaastatteluun USA:n konsulaattiin meen 3.heinäkuuta, jaiks! Sit viel kaiken tän lisäks mulla on varattuna taas seuraava rokotusaika tän viikon torstaille, en tiiä monta rokotetta saan enkä oo ihan varma mitä rokotteita saan mut piikille mennään ja sit voin taas rastittaa rokotteen yli listalta. Sit tosiaan pitäis vielä kääntää todistus englanniks ja varmaan oli viel jotain muutaki tehtävää mut en kyl enää edes muista hahaahaha.... :D Pieni stressi on tässä! AINII SE TUBERKULOOSITESTI!!!!

Mitään muuta erikoista ei oo viime aikoina tapahtunut eikä kuvia oo oikeen tullu otettua paitsi kaverin iphonella, joten toi mun kuvasaldo on aika köyhä. Ei mulla oo ees julkasukelposia kuvia sunnuntaisist grillipartyist...! No mut vi ses jossain vaihees, kun muistan, jaksan ja voin tulla kirjottelee taas :-)
Moikkamoi ja työniloa kaikille sitä tarvitseville!

12 kommenttia:

  1. siit mun kuvast tuli kans iha jäätävä o__o munki naama kiiltää siin ku mikäki diskopallo :D ja mun pitäis kans mennä ottaa toi keuhkokuva mutku en uskalla xd pitkitän sitä mahd paljon vaiks oisin voinu mennä ottaa sen jo pari viikkoo sit hehe.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis se oli varmaa sen liikkeen valaistus mikä sai naaman silleen kiiltämää siin kuvas :D:D!! et uskalla? mitä siin sit oikee tehää :O

      Poista
    2. Siis siinä kuulemma pitää heittää paita ja ritsikat ja kaikki vekee ja sit pidetää kiinni jostai tangost sillee kädet suorina tai jotai ja sut viedää johonki huoneesee ja otetaa se kuva :s emmä tiiä mut tollast oon kuullu :o

      Poista
    3. hahahaa ouuu :D voi eii, tosi kiva hei.... :D sitä odotelles!

      Poista
  2. apua järkyttävä toi mun asento tos tokas kuvas XD mut kiva postaus ja kivoi kuviii! haha toi terroristi juttu :-D

    VastaaPoista
  3. Mulla kans siitä viisumikuvasta tuli iha kauhee :D::D en tiiä, miten onnistun aina mokaan tärkeet kuvat -.-.. Ja joo noi kysymykst " oletko terroristi".... hahah kaikkiin yes :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikis tollasis virallisis kuvis on aina iha hirveen näkönen! :D kaikki koulukuvat, passikuvat ja nyt nää viisumikuvat... jep, kaikkiin vaa yes :D:D:Ddd

      Poista
  4. onks se tuberkuloosijuttu sellane keuhkokuva? koska ainaki yhel tutul oli ollu se ja siel oli pitäny olla yläosattomis :D

    VastaaPoista
  5. Hahaa tosiaan noi viisumikysymykset!: D Hauska lukea tätä sun blogia (oon siis itekkin USA:an ens vuodeks menossa) kun näköjään kaikki samat hommat menossa tota vaihtovuotta ajatellen, viisumit ja todistuksen kääntämiset enkuks ja rokotteet, joita saa näköjään olla koko ajan ottamassa lisää...:D
    Toi on varmaan eri tavalla eri paikkakunnilla, mutta itteläni tuberkuloositesti tehtiin ihotestinä ettei tarvinnu mennä turhaan sinne röntgeniin.
    Niin ja mukavainen blogi sulla!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha jep! :D Järjestö sano mulle tosta tuberkuloositestistä et kannattaa tehä vaa se pienoiskeuhkoröntgenkuva tai se ku jos tekee vaa ihotestin ni sit voidaa vaatii se keuhkokuvaki tai jotai et silti pitää tehä se röntgen nii meen sit vaa suoraa siihe röntgenii :D joo en oikee muista mitä järjestö sano mut siis joo :D:D ja kiitos! :)

      Poista