1/06/2013

Some old photos for ya

17v-synttärit sillon joskus syyskuussa -12
hostäidin mielest näytin iha tontult ku menin tonne nurkkaa istuu haha, koitin ottaa kuvaa meiän portaikosta mut se ei mahtunu samaa kuvaa ellen menny tonne nurkkaa XD
hostäiti osti mulle joululahjaks One Direction-rannekkeita... jes? haha
Sain hostäidiltä sen ottamia kuvia "vaihtovuoden ekasta puoliskosta",  nii päätin tänne nyt pistää muutaman :) 
Noi kuorokuvat on meiän Holiday Concertista, mun kuoro on toi missä kaikilla on noi ihanat kaavut päällä. Nyt keväällä kuitenki luovutaan niistä ja meistä tulee sellanen "glee-kuoro", niinkun toi toinen kuoro tossa kuvassa!

Maanantaina on eka päivä koulua tänä vuonna eli varmaan niinkun Suomessakin suurimmalla osalla. En yhtään haluu taas kouluun, en haluu herätä kuudelta aamulla ja istuu kylmässä autossa aamulla 15 minuuttia ja sit alottaa päivä kuoroharkoilla. Mulla on muutenkin liikaa freshman-tunteja, ne on vaan liian nuoria et mun pää räjähtää kun oon niiden seurassa XD Meen kyllä kysyy opolta, jos saan keskeyttää Espanja 1:sen kun ei mun oo mitään järkeä sitä opiskella kun osaan espanjaa jo jonkun verran. Eikä mun tarvii ees ottaa täällä kieliä (paitsi tietenkin englanti). Espanja 1:sessä suurin osa on freshmaneja eli koulun nuorimpia (-97/-98 syntyneitä) et sit saisin yhen freshman-kurssin pois mun lukkarista. Jäljelle jää US History (pakollinen) ja Algebra 1. En tykkää matikasta, varsinkaa kun se on englanniks niin enpä siis luovu Algebra 1:sestä hehhhehee! Koitan kans saada study hall:n takasin mun lukujärjestykseen mut joo, katotaan miten tää asia hoituu! :) 

Hyvää koulun (ja työn) alkua vaa kaikille.


Tää biisi soi aika usein radiossa, en tiiä onks tää tunnettu jo Suomessakin :)

PS. Muutin blogin banneria, nyt noi kuvat ei oo mistään googlesta otettuja vaan omasta kamerasta :) Tykkäättekö vai oliks se vanha parempi?

6 kommenttia:

  1. niiin siistiä toi showkuorojuttu! itellä suunnitelmissa lähtee 2014 vaihtoon ja jos jenkit suuntana nii oon salamana try outeissa xd jos vaan mitenkään mahdollista!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa koe-esiintyy showkuoroon, ne laulaa aina paljon kivempii biisejä kun normi choral-kuorot! :D

      Poista
  2. Wohooo tosi kiva banneri!! Jee tänä vuonna nähää :)) <3 saara

    VastaaPoista
  3. tykkääks one directionist? :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ne hyvii joo.. :D en mikaa number one-fani oo mut ostin kyl niiden uusimman albumin!

      Poista