1/22/2013

a four-day weekend

Neljän päivän viikonloppu lähenee loppuaan ja huomenna pitäis taas nousta aikasin ylös ja lähtee kouluun... ...ellei joku ihme tapahdu ja koulu perutaan joko lumen tai kylmyyden takia ♥

Perjantaina mun piti mennä kaverin kanssa yksiin bileisiin, mut se ei sit päässy tulee nii mäkään en menny sit sinne. Myöhemmin kuultiin et melkeen kukaan ei ollu ees ilmestyny paikalle, et ne oli päätyny olee jotkut muutaman ihmisen pippalot. Ei siis missattu mitään!

Lauantaina menin Beachwoodiin, missä näin Katrin! Katri on kans vaihdossa Ohiossa, jonkun vähän yli tunnin matkan päässä ja sovittiin et nähään Beachwood mall:ssa :) Oli tosi kivaa päästä taas jutskailee suomeks ja näkee Katria. Juttua riitti eikä pystytty ees shoppailee aluks ku oltii nii innoissaa, mentii vaa istuu johonki pöydän ääree ja juteltii varmaan yli puol tuntia.
Olin kotona joskus kaheksan jälkeen ja sit samantien Sarah tekstas mul ja kysy et haluunks tulla niille yöks ja sit se ja Melissa tuli hakee mut ja lähin melkee samantien niiden kanssa ku olin tullu kotiin Beachwoodista :D Katottiin kauhuelokuva The Possession. Se oli kauhee. Hyi. :D

Sunnuntaina menin Melissan ja Sarahin kanssa kattomaan kauhuelokuva Mama. Se oli niinku ensimmäinen ja viimenen kerta ku mä meen kattomaan kauhuelokuvan elokuvateatteriin! Onneks mul oli huivi mitä käytin suojana XD Heti sen leffan jälkeen sain iha tekstarin jostain randomista numerosta... Siin oli jotain et mun pitäs hakee kirja jostain huoneesta ja viedä se mun huoneeseen. Just tolleen sopivasti kauhuleffan jälkeen XD heh kysyin sit et kuka se on nii se lähetti sen vaa väärää numeroon. Sen leffan jälkeen mentiin vuorostaan Melissan luo yöks Sarahin kanssa. Alettiin kattoo Not Another Teen Movie mut me kaikki varmaan nukahdettiin sen leffan alku minuuteilla. Tänään aamulla heräsin sit siihen et telkkarista tuli joku Mikki Hiiren kerhotalo ?? Sarahin piti lähtee kotiin jo joskus yheksän jälkeen nii lähin sit samassa. Kun pääsin kotiin mun hostperhe (hostäitii lukuunottamatta) ja hostveljen kaveri oli lähössä Bob Evansiin aamupalalle nii menin sit niiden mukaan ja sen jälkeen menin salille. Oltiin kotona joskus puol kolmen jälkeen ja sit vaa loppupäivän hengailin kotona.

Nyt vuorossa Unelmien Poikamies ja sit nukkumaan ♥ Moiksu!

2 kommenttia:

  1. vitsi muistan kuinka innoissani olin ku näin Katria Disneyssä !! aaah olis niin ihana nähä teidät kummatkin nyt, ikävä !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo katri kertoki siit ku tapasitte siel! :) meian pitaa naha kesalla!!

      Poista