11/14/2012

the end of cross country

Cross country on nyt "virallisesti" ohi, koska meillä oli fall sports banquet viime viikon torstaina. Banquet on sellanen tapahtuma, mihin kaikki syyskauden urheilujoukkueet meni ja sit joukkueet jako keskenään jotain palkintoja ja sit oli puheita yms. Lopuks syötiin, mut meiän "juhla-ateria" koostu brownieseista ja chocolate chip-kekseistä.. Mä sain jonkun kunniapalkinnon, mut multa meni vähän ohi et mikä juttu se oli hehe... en kyl saanu varsinaista palkintoa vaan ennemminki jonku tunnustuksen tai jotain. Tai no sain letterman jacketiin kiinnitettävän M-kirjaimen ja numerot 1 ja 4 (eli mun valmistumisvuosi, jos jäisin tänne (2014)). Mulla ei oo kyl tota letterman jacketia ja ne on tosi kalliita et katotaan nyt hankinko sellasta. Ne on kyl kivoja! Viel lisäks sain cross country-pinssin/rintaneulan! Kaikki saanu tollast hähää.

Täs kuvii cross country-kaudelta ja lopuks vielä muutama kuva banquetista :)

cross country girls (84)cross country girls (29)cross country girls (67)cross country girls (2)cross country girls (21)cross country girls (76)cross country girls (8)cross country girls (31)cross country girls (68)cross country girls (70)cross country girls (82)cross country girls (25)cross country girls (52)cross country girls (103)cross country girls (51) Banquet: IMG_1158IMG_1163IMG_1174IMG_1178IMG_1181IMG_1212374125_480790678632635_1776074728_nbanquet2banquetIMG_1237IMG_1245IMG_1248IMG_1239IMG_1227

Yleensä siis vaan seniorit pitää puheen mut nyt myös mä pidin lyhyen puheen mis vaa kiitin kaikkii haha! Ja toi mies noissa kuvissa on meiän assistant coach, meiän päävalmentaja ei tullu paikalle, koska oli kuulemma "kipeä". Kaikki epäili sitä, et onks se nyt muka oikeesti niin kipeä, koska se oli tosi tosi tosi pettyny ku me ei päästy regionalseihin eikä se sit ees puhunukaa mitään loppukaudella haha.. Tossa yhessä kuvassa on meiän team poster, minkä mun joukkue anto mulle! Ekaks se oli tarkotus arpoo mut sit ne päätti antaa sen mulle heheeeee :) saa nähä miten saan ton kuljetettuu Suomeen, koska toi "juliste" on ISO. Joku 1mx1.2m! 

 Oon nii onnellinen et päätin liittyy cross country-joukkueeseen! Noi tytöt on ihan parhaita♥ ja tänä viikonloppuna meil on team sleepover jeeees:)

8 kommenttia:

  1. miten pääsit mukaan tohon cross country joukkueeseen? olitko aikasemmin harrastanu jotain juoksua tai pitikö sun jotenki erikseen pyrkiä mukaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo harrastanu ennen mitää juoksuu eikä mun tarvinnu mitenkää pyrkii joukkueesee :) tohon meiän joukkueesee pääsi kuka vaa! Tai siis kuka vaan meiän koulust :D ennen ku tulin jenkkeihi, mun hostisä lähetti sähköpostii cross country-valmentajalle ja kysy onks mun mahdollista päästä mukaan vaikka kausi on jo alkanu ku tuun. valmentaja vastas et of course ja heti ekana päivänä jenkeissä mulla oli joukkuekuvaus-päivä :D

      Poista
  2. ootko ajatellu alottaa jonku toisen harrastuksen siel nyt ku cross country loppu? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt talvikaudel en harrasta varsinaisesti mitää, käyn vaa omatoimisesti tossa koulun kuntosalilla tai ennemminki urheiluhallilla haha. Keväällä alotan joko yleisurheilun tai lacrossen, en osaa päättää kumpaa lähtisin kokeilee!! :D

      Poista
  3. lacrosseeeeee ;);) Hahah Laura voii!! miss you ja miss summer!!:( <3saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahh saaraaa!! Miss you too<3 ja viime kesää hehe...

      Poista
  4. NOI ON JUOKSUKISAT EIKÄ UINTI!!!!! mun silmät... (siis noille sinipukusille juoksioille)

    VastaaPoista